2012. szeptember 10., hétfő

Nyári élménybeszámolók

Azokat a gyerekeket, akik már az első iskolahéten ellátogattak a könyvtárunkba, arra kértem, hogy írjanak egy kis beszámolót valamilyen nyári élményről ,vagy olvasmányról. Most ebből adunk közre néhányat.

Pusztai Emese (2.a osztály): Egerben jártam

Egerbe autóval utaztunk az autópályán. Egy kis hotelben laktunk. Láttuk az Egri várat és a Minaretet. Gokártoztam az Érsekkertben és voltam a Dómban is.


HAJDU BARNABÁS: Balatonon

A nyáron Balatonon voltam, amíg a testvérem balettáborban. sokat fagyiztunkés strandoltunk. Minden nap hoztunk forrásvizet a Kossuth Lajos- forrástól. Sokat sétáltun a Tagore sétányon , megsimogattuk a Halász és Révész szobrok csizmáit, hogy jövőre is eljöhessünk.


Folytatása következik...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése