2015. január 6., kedd

Újévi fogadalmak

Talán sokan nem is gondolják, de könyvekkel kapcsolatban is tehetünk újévi fogadalmakat. 
Néhány példa: 
2015-ben elolvasok:

1. egy könyvet, ami több mint ötszáz oldal.
2. egy romantikus könyvet. 
3. egy könyvet, amiből film is készült. 
4. egy könyvet, ami ebben az évben jelent meg. 
5. egy könyvet, aminek szerzője még nincs 30 éves. 
6. egy könyvet, aminek szereplői nem emberek. 
7. egy vicces könyvet.
8. egy misztikus vagy krimi könyvet. 
9. egy könyvet, aminek címe csupán egy szóból áll. 
10. egy szépirodalmi művet. 
11. egy könyvet, amit a kedvenc íróm írt, de eddig még nem olvastam. 
12. egy könyvet, amit egy barátom ajánlott. 
13. egy igaz történeten alapuló könyvet. 
14. egy ijesztő könyvet
15. a tavalyi kötelező olvasmányt
16. egy könyvet, ami abban az évben jelent meg, amikor születtem. 
17. egy könyvet, amiről rossz véleményeket hallottam.
18. egy képregényt. 
19. egy könyvet, aminek írójától még nem olvastam eddig semmit. 
20. egy könyvet, ami az enyém, de eddig még nem olvastam el. 
21. egy könyvet, ami a szülővárosomban játszódik. 
22. egy könyvet, ami karácsonykor játszódik. 
23. egy könyvet, aminek írójának monogramja megegyezik az enyémmel. 
24. egy könyvet, amit többször elkezdtem, de sosem olvastam 
25. egy könyvet , amit egy nő írt.

Lehet válogatni! Nos neked van már könyves újévi fogadalmad? Ha igen , gyorsan írd meg! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése